Verjaardagspost nu met foto’s – DANK!

Hoihoi,

Ik ben me toch een party-tje verwend de afgelopen dagen! Voor mijn verjaardag ontving ik de hele week nog kaarten, en dat vind ik toch zó leuk! Er lag al een stapeltje te wachten om te openen, maar dat mocht niet vóór 4 juni. Dus ik heb braaf gewacht en wat een verrassingen! Ben er beetje beduusd van! Hartelijk dank alle inzenders, heel erg fijn. En zo voel ik me extra lang jarig, super!
De kaarten worden natuurlijk bewaard, zoveel aandacht aan besteed!

Hier komen ze, verdeeld in groepen want ik doe deed mee aan een verjaardagslijst waarvan ik van diverse mensen toch nog een kaart ontving, zo lief!
Ook van lieve mensen, klanten/vriendinnen, teamleden heb ik kaarten ontvangen.

En aan ieder wil ik zeggen: bedankt! Ik geniet ervan om ze steeds weer te bekijken.

Een paar wil ik er wel even uitlichten:
Bovenste rij midden: deze kaart is bewerkt met Encaustic – supermooi passend bij de kleuren van de gestempelde afbeelding.
Uiterst rechtsboven is een ingestoken boekenlegger, met afbeelding van Vincent van Gogh, een schilder die ik erg inspirerend vind. Erbij zat ook een heel mooi Giftcard. Daar ga ik later een mooi kado voor kopen.
Tweede rij van boven, derde kaart: de trapjes zitten op losse flapjes en de afbeeldingen (DSP) lopen mooi door aan de binnenkant van de kaart.
Daarnaast een kaart die echt persoonlijk aan mij gericht is, maar ik niet kan herleiden: binnenin staat een wens: groet uit Rijnsburg, namens familie Zandbergen. Ik hoop dat ik de afzender persoonlijk kan bedankt, want ik weet niet hoe ik hen kan bereiken. Wie helpt?
Dan uiterst rechts in de derde rij: deze kaart is binnenin versierd met bewegende vlinders. Mijn camera en computer/laptop werken even niet fijn samen, wat het showen in de weg staat. Maar het is werkelijk een schoonheid van een kaart! Zo vernuftig!
Zo zie je maar, ik ben wijd en zijt bekend in het land… 🙂

We gaan weer op naar het volgende jaar.
Nogmaals iedereen van harte bedankt dat je aan mijn verjaardag hebt gedacht!

  • Attentie: wil je vanuit buitenland (België, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Ierland, Oostenrijk) bij mij shoppen dan is dat mogelijk door vooraf te kiezen voor de webwinkel in dat land waar je bestelt, en kies dan mij als jouw demonstrator.

1 gedachte over “Verjaardagspost nu met foto’s – DANK!”

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Scroll naar boven