Hoihoi,
Heerlijk, zoveel kaarten als ik ontving voor mijn verjaardag!
Een onverwacht weekend weg (TOP!) en de voorbereidingen voor mijn Zomer Workshopdag komende zaterdag,
zetten alles even in pauzestand.
Ik beloof dat ik na de workshopdag alles zal laten zien, pareltjes gewoon.
Een dikke dankjewel aan iedereen die mij een lieve kaart stuurde is alvast wel op zijn plaats.
Ook een dikke dankjewel aan een ieder die mij hier feliciteerde!
Heb me echt jarig EN verwend gevoeld!
Volgende week plaats ik ze hier op mijn blog.
Voor nu:

Groetjes,
Yolanda / “Attelyootje” – NL

Contact:
Mijn Stampin’ Up!-website: http://attelyootje.stampinup.net
Mijn Stampin’ Up!-webwinkel*: KLIK HIER
Site: www.attelyootje.nl
Email: attelyootje@gmail.com
Facebook: http://facebook.com/attelyootje
- Attentie: wil je vanuit buitenland (België, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Ierland, Oostenrijk) bij mij shoppen dan is dat mogelijk door vooraf te kiezen voor de webwinkel in dat land waar je bestelt, en kies dan mij als jouw demonstrator.






